horselifeofnr

Alla inlägg under november 2014

Av Vigdis Nygaard - 29 november 2014 12:49

Hejsan!
Nu sitter jag o väntar på att få åka till Sweden International Horse Show! Jag o min kompis ska se på galan ikväll! Det ska bli jättespännande! Jag har varit där en gång förut men då var jag typ fem år, så kommer inte ihåg något!
Innan ska vi oxå gå och titta på de här mässan, jag vet inte om jag ska köpa något men jag behöver en del saker.. Trodde ni Sverige hade 30 hästraser? Det står det på programmet. Men alltså jag vet bara 5 stycken..
Men men ska bli spännande att se!
Idag har jag också ridit Stickan! Det gick jättebra hon var bara lite hård i munnen men när jag mjuknade i handen gick hon jättefint! Ja det var kul!
Kände bara för att skriva ett litet inlägg nu! :)

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards