horselifeofnr

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2015

Wanties!

Av Vigdis Nygaard - 18 augusti 2015 14:55

Gud! Det är såå mycket jag vill ha inom ridsporten!
Detta är bara lite av alla wanties men allt blir så dyrt! D:
Jag har något för förbyglar måste jag säga. Synd bara att de är unjefär 600+ kronor för dem!
Men finns en mycket billigare på hööks, dock inte lika fin men asså spela roll haha!

Jag måste också ha röda benlindor, de skulle passa sjukt bra i vår röda outfit, Bill passar sjukt bra i den färgen!
Dessa är lite vinröda och jag vill ha helt röda men men

Freejumps är ett måste! SKA köpa ett par snart för jag är helt besatt av dem. Men jag vet inte vilken färg bara! Vill ha röda eller royalblå men då måste man köpa soft'up PRO och de är dyrare och man måste väga mer än 60 kg.
Annars får jag köpa soft'up LITE men de har inte lika snygga färger. Funderar på turkos, orange eller brun.

Sist men inte minst behöver jag nya tyglar och det måste jag köpa snart. Bill har en svart och en brun ihopsatt som är helt sönder.
Men jag måste köpa gummityglar, de har såå mycket bättre grepp.

Nu ska jag snart cykla till stallet, ja jag ska faktiskt cykla haha, så vi hörs sen:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vigdis Nygaard - 6 oktober 2015 20:41


 

Av Vigdis Nygaard - 21 augusti 2015 19:36

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 8176990960"

Av Vigdis Nygaard - 21 augusti 2015 18:11


Ja det här blir väl sista inlägget här på bloggplatsen. Snart byter jag bloggportal till Nouw.com och jag kommer då heta Nouw.com/horselifeofnr så gå in på den länken för att komma till nya bloggen. Spännande dethära, tycker ni inte?:D Vad mer s...

Av Vigdis Nygaard - 21 augusti 2015 07:00


Idag är det äntligen fredag och min underbara (inbland sjukt jobbiga) lillasyster Lova fyller 7 år! Hon ska få hoppa med Maja på söndag hade jag tänkt:) Iallafall tänkte jag rida direkt efter skolan idag. Bill ska longeras med gummisnodd hade jag...

Av Vigdis Nygaard - 20 augusti 2015 20:49


Red Bill med gummisnodd idag och det gav verkligen resultat. Skönt, igår var han ju bara hemsk, speciellt i galoppen. Men idag skötte han sig bra, var mjuk och följsam. Lite seg bara och jag gjorde ju misstaget att glömma spöt först haha! Tänker ...

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards