horselifeofnr

Alla inlägg den 28 januari 2015

Av Vigdis Nygaard - 28 januari 2015 20:57

Dagens uppgift när jag red Maja idag var Tempoväxlingar!
Hon var jätteduktig och pigg och svarade på min minsta hjälp. Hon har utvecklats så himla mycket sen jag började rida henne för mer än två år sedan, då fick man driva hela tiden och nästan dra runt henne! Men nu har hon blivit så lyhörd och byggt så många muskler att hon han fatta galopp från halt! Helt otroligt!

Imorgon har jag fullspäckat schema fastän vi har studiedag haha! Jag ska träffa min kompis (följ hennes blogg här -> http://clindback.blogg.se/ ) på morgonen och så ska vi åka till Maja och rida! Kommer nog några fina bilder med systemkamera! Sedan ska vi åka vidare till Golden och så ska jag prova att hoppa henne lite smått! Efter det ska vi till Cecilias medryttarhäst och skritta ut en tur! Ska bli så hiiimmla kul!

Har oxå en massa läxor i religion, tyska, Astronomi, teknik, samhällskunskap och manusplugg som jag måste göra.. Hehe!
Hejdååå!

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards