horselifeofnr

Alla inlägg under januari 2015

Av Vigdis Nygaard - 21 januari 2015 20:15

Idag var vi med klassen på Naturhistoriska riksmuseet i Stockholm för att kolla på Cosmonova! Det är en jättestor bioskärm som går över halva rummet och allt blir så mycket coolare! Vi såg en rymdfilm typ..!
Sedan såg vi ju på utställningarna, arktiska, förhistoriska, havsvarelser med mera! Alltid lika kul att se fastän man varit där flera ggr!:P
Här kommer bilder!

En klumpfisk som kan bli tre meter lång! Haha!

Mobba inte mina suddiga bilder! Haha! Har en IPhone 3!

Så myyyyysig!

XO

Den största är hanen, sedan är honan och ungen de mindre! Haha!

Hjortsvinetsskalle! Hornen är missväxta och har växt igenom huden igen..XO

Häst och flodhäst! XP

Sista!

Av Vigdis Nygaard - 21 januari 2015 09:04

Nu SKA jag börja blogga igen, jag kan ju inte strunta berätta vad som händer i mitt liv, nu när det händer så mycket!
Jag har slutat rida Stickan, för att hon blev halt och ska snart få föl (om hundra dagar!) och har hittat en ny häst som jag provar i en månad, hon heter Golden Shy och är en tjugoårig varmblods travare! Men ganska utbildad ändå.
Nu är jag påväg till Stockholm för att se Cosmonova med klassen!
Och i eftermiddag ska jag rida Maja!

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards