horselifeofnr

Alla inlägg den 1 april 2015

Av Vigdis Nygaard - 1 april 2015 21:17

Maja var underbar idag! Först och främst kom hon travande mot mig när jag skulle hämta henne i hagen idag! Hon är så fantastisk!
Och lerig.. Fick borsta en stund men efter det byggde jag upp ett krysshinder och travbommar som jag sedan byggde upp till ett räcke med galoppbom före.
Maja kändes fin, lyssnade bra och var pigg.
Travade fint över bommarna MEN.. Stannade på krysset när jag red an mot det.. Och Maja brukar aldrig stanna så jag hoppade av och kände på hennes hovar (förra onsdagen var hon varm i ena) men ingen kändes varmare än de andra, så jag hoppade upp och provade igen, och hon stannade inte en ända gång till:)
Sedan hoppade jag båda hindrena i bana, Maja var underbar och bjöd fint, hoppade av rätt med mycket rygg:)
Fina ponnyn som var så duktig och tog två språng över 60cm! Stolt ryttare och finfin ponny!
Nu får jag inte träffa henne på två veckor, under påsklovet ska jag till landet:)

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards