horselifeofnr

Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Vigdis Nygaard - 2 juni 2014 21:38

När jag skulle hämta Maja i hagen idag ville hon inte in och bara gick iväg från mig! Hon har aldrig gjort det förut, men är helt säker på att det berodde på att jag ridit henne ofta denna veckan (okej förra) och hon ville slippa ifrån att arbeta idag! Men jag gick och hämtade en godispåse och hon nappade nästan direkt! Det godismonstret! Då hade vi slösat massa tid så borstade snabbt och hoppade upp barbacka och red iväg till Alice! Hon hade Nemo i en sommarhage hos sig och därför var han redan där! Alice hade ställt upp nåra hinder som vi hoppade, Maja var jätteduktig och pigg! Det var kul och jag ramlade inte av!:D sedan skrittade vi hem igen och mockade och jag smörjde! Nu ska jag sova (glömde nästan att jag skulle blogga!) och imorn ska jag till stallet och fixa för att samla in pengar till fattiga länder i Afrika!:)

(Från igår:))

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards