horselifeofnr

Alla inlägg den 19 juni 2014

Av Vigdis Nygaard - 19 juni 2014 23:13

Idag hade jag så j*vla ont i huvudet!! Jag låg bara i sängen oc kunde inte följa med till biblioteket eller packa till landet imorn eller städa mios bur! Så jobbigt! Och det regnade som in i tusan! Men på eftermiddan mådde jag bättre och det slutade regna så på kvällen (6 typ) åkte jag och mamma till Emil!! Där mockade mamma medan jag borstade och bytte vatten! Sen red vi ut, en ganska kort runda som blev lång när mamma gick med. Emil var väldigt slö i början och jag fick smacka och driva hela tiden! Han blev väldigt trött snabbt för han har fått dålig kondis! Så vi jobbade upp den och han blev piggare allt eftersom vi började galoppera! Vi red på en stor äng med högt gräs. När vi galopperade åt ena hållet (som var hemåt) var han jättepigg och bockade också! :D det var riktigt kul och fint väder med sol och allt! När vi kom hem borstade jag av och stretchade Emil. Sen tog vi in Bullen och Emil i boxarna och gav dem kvällsfoder! När vi kom hen igen var klockan 9 och jag packade till imorgon för vi ska åka till landet i midsommar och stanna där i två veckor! Ska bli superkul!! Men kan inte rida Maja Emil Bullen och Nemo..

Ignorera min min! Haha!;P
Tack min nästa mammarazzi för de fina bilderna!!:* <3

Av Vigdis Nygaard - 19 juni 2014 08:44

Skrev väldigt slarvigt igår för jag var så sjukt trött! Men ni får lista ut vad det ska stå! ;D

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards