horselifeofnr

Alla inlägg den 15 juni 2014

Av Vigdis Nygaard - 15 juni 2014 19:44

Jag bloggar alltid dagen efter..:/ men iaf red ut på Bullen igår! Det blåste väldigt mycket men var ganska varmt. Han var pigg och glad! Vi red en lång runda med mycket galopp! Min kompis red en lite nervös häst (super) framför mig, och Bullen tyckte super var så fånig och bara gick förbi alla saker super blivit rädd för utan att bry sig! Ganska roligt faktiskt! Men Bullen och super gillar inte varann så fick hålla ett stort mellanrum mellan oss! Men Bullen fattade det och galopperade jättelugnt och fint! Stallet vi red till är typ värsta lyx uppfödningsstallet! Det fanns typ skit stort ridhus och paddock! Jättestora gröna hagar och världens finaste stall! Och FÖL!! De var SÅÅ gulliga! Så små kroppar med kort hals och superlånga ben! Och de var så nyfikna och stod blickstilla och glodde på oss med spetsade öron när vi red förbi! Stallet hade oxå en typ galoppsträcka i skogen vi galopperade på, det gick jättefort och var jättekul! Bullen blev riktigt trött efteråt men hade gärna galopperat en runda till! Han är 32 år gammal och SJUKT pigg!!

Tyra tog bilden!

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards