horselifeofnr

Alla inlägg den 17 juni 2014

Av Vigdis Nygaard - 17 juni 2014 22:02

Japp! I torsdags red jag Emil och cicci red müsak! Vi red ner till vattnet och vadade med hästarna! De tyckte det var skitkul och gick ner till magen och plaskade med både benen och mulen, iaf Emil!:P tyvärr blev det bara 2 bilder.. Cicci råkade radera bilderna när jag red, lite sur.. Men när vi kom tillbaks till stallet badade vi Emil han tyckte inte om det! Han gick runt och bet cicci med flit och stampade på tårna! Galna lilla ponny!:D gissa vad han gjorde i hagen sen?! Rullade sig! Inte direkt faktiskt! Sen badade vi Bullen också, han tyckte nog bara det var skönt! Vi smörjde Emils sadel och träns också för de hade blivit blöta ner vi vadade med dem!
Imorgon ska jag rida Maja, Nemo och en till häst, Emmy! Hon är en föredetta travare och jag ska kanske bli medryttare på henne! Jättespännande!! :D <3

Före ridningen och badet

Efter badet! Snäll ponny alltså! <3

Jag fick bara 2 kommentarer igår! Lite besviken..:( kommentera om jag bara ska blogga om hästarna eller också annat! Det är inte svårt!

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards