horselifeofnr

Alla inlägg den 6 juni 2014

Av Vigdis Nygaard - 6 juni 2014 09:47

Igår red jag markarbete/bomarbete med Emil! Vi la ut travbommar på volten, väldigt bra att öva på att länga stegen med! Vi hade också travbommar på långsidan med två steg emellan och tillsist två bommar på andr långsidan som man kunde räkna galoppsprången emellan och länga eller korta! Det var redan mockat och fixat så vi borstade och flätade, jag gjorde en supersnygg fläta i manen!

Sedan hoppade vi upp barbacka för att ta bilder vi red inte runt bara var på stallplanen;) sen tog vi på sadlarna och red på banan. Emil var pigg och framåt men ville inte arbeta i form.. Ganska irriterande! Men han var duktig och travade fint över bommarna!

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards