horselifeofnr

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Vigdis Nygaard - 12 juni 2014 20:51

Igår (onsdag) red jag Maja! Hon var trött i början men när vi väl kom igång blev hon jätte pigg! Vi övade travbommar och hon slog i dem mycket så vi behöver träna på att lyfta fötterna ordentligt! Sen att göra halt mellan koner, gick bra, var lite svårt att passa in i traven. Och två bommar på ena långsidan att galoppera över och räkna galoppsprång, övningen blev egentligen att hålla igång galoppen över bommarna! Men maja blev jättepigg och ville bara fortsätta springa, så fick göra halter och volter för att få henne att lyssna på mig. efter blev hon svettig så fick svampa av henne. Pigg liten Maja!<3

Men jag får i genomsnitt ca 15-20 besökare varje dag här på bloggen, men bara 3 gillningar.. Hur går det ihop? Så gilla på! "Knappen" finns här! ->

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards