horselifeofnr

Alla inlägg den 2 mars 2015

Av Vigdis Nygaard - 2 mars 2015 21:38

Idagred jag barbacka på Miranda första gången! Hon var jättehärlig (som vanligt haha) och lyssnade väldigt fint!
Jobbade mycket på formen, håll om med benen, stadigt tag på yttertygeln och halvhalter på inner. Miranda hade en fin sökning neråt och gick i form ofta!
Nöjd med ridpasset!
Sory för kort inlägg, känner inte för att skriva mera...

Tack Agnes för bilderna!

Av Vigdis Nygaard - 2 mars 2015 15:56

Nu sitter jag och äter mellis, och det är 7 grader ute! Solen skiner då och då, Nästan all snö är borta och asfalten är torr och ljus! Så härligt! Nu får det inte komma någon mer snö för jag har vårkänslor deluxe!

Ska rida Miranda idag med Agnes som ska rida Emil. Vi ska prova att rida barbacka, jättehärligt!:D får bara hoppas att det inte är så fullt i ridhuset när vi ska rida, förra gången var det fyra andra hästar också! Haha men nu ska vi rida lite senare.

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards