horselifeofnr

Alla inlägg den 25 mars 2015

Av Vigdis Nygaard - 25 mars 2015 21:52

Jag är väldigt glad och lättad nu, ska på träffa Nemo på lördag!! Jag vet, helt otroligt, äntligen! Saknat honom såå!
Det var Alice som har 2 andra hästar på samma stall som frågade om jag ville åka med henne dit och träffa honom medan hon hjälpte till med några saker.
Vet inte vad mer jag ska skriva, annat än att jag är jätteglad!:D
Ska bli jättekul, både att träffa Alice igen och att träffa Nemo!<3
Tack bästa Alice!:D:D:D<3

Av Vigdis Nygaard - 25 mars 2015 21:38

Idag fick jag inte så lång tid på stallet eftersom jag skulle bli hämtad innan ett föräldramöte.
När jag kom till stallet var hästarna redan inne och det var mockat och vattnet bytt hos Maja! Sån lyx man har ibland asså!
Tänkte först rida ett pass barbacka på banan men när jag kratsade hennes hovar märkte jag att höger bakhov var varmare än de andra. Det var inte svullet eller så men dog ändå bara en kort skrittpromenad för att jag inte hade tid med något annat. Hon verkade inte halt vilket var skönt, hon har aldrig varit halt när jg ridit henne haha!
Efteråt vägde jag upp hö och smörjde sadel!

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards