horselifeofnr

Alla inlägg den 24 mars 2015

Av Vigdis Nygaard - 24 mars 2015 07:38

Igår red jag Miranda och fokuset låg på att hålla henne i en lång och låg form. Arbetade bara i skritt och trav, hon reagerar fortfarande mycket när man klämmer på hennes rygg...
Gjorde mycket lösgörande övningar, slutor öppnor skänkelviknigar volter och halter. Hon kändes väldigt mjuk och fin, lyssnade superbra och gjorde vad jag bad henne om. Hon hade nästan alltid den lång och låga formen.
Sedan skrittade vi av runt hagarna, det blåste skitmycket men varken Mitanda eller Emil reagerade på det, skönt, vilka duktiga pollar:)

Av Vigdis Nygaard - 24 mars 2015 07:31

Idag har jag massor att göra! Slutar skolan kl 16.00 vilket är såå jobbigt! Sedan ska jag och Ingvild steka pannkakor i 2 timmar..
Och så har jag läxa tills på torsdag och prov på fredag att plugga till, men proven brukar gå väldigt bra för mig, så det är inget jätteviktigt.
Sedan måste jag baka en kladdkaka tills imorn och duscha och titta på ett teveprogram.. Hu mycket att göra!

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards