horselifeofnr

Alla inlägg den 12 juli 2015

Av Vigdis Nygaard - 12 juli 2015 17:26

Förlåt för jättedåligt uppdatering och tråkiga inlägg, men jag har bloggtorka just nu, ingen motivation att skriva och vet inte VAD jag ska skriva om..

Saken blir inte bättre av att jag saknar denhär lilla ponnyn så otroligt mycket heller..
Vill bara känna hans lilla mjuka mule mot min hand igen..<3
Älskade Nemo...

Av Vigdis Nygaard - 12 juli 2015 10:30

Förlåt för den urusla uppdateringen. Jag har varit hos en kompis hela dagen och kvällen igår så jag hann aldrig skriva ett inlägg. 

 
Men jag red ju Miranda, bara skritt och trav för att hon är under igångsättning. 
Men hon var ju så fin!
Så mjuk och följsam, jag kunde börja jobba henne i form direkt när jag kortade upp tyglarna, då är hon väldigt lyhörd och arbetsvillig!
Jag gjorde lite öppnor och slutor för att lösgöra bogen och bakdelen, dom tog hon direkt och de blev jättefina!
I traven följde hon mitt tempo och lyssnade på mig hela tiden, gud vad underbar hon var!
Här kommer lite bilder och filmer, min kompis följde med och fotade med systemkamera så de bilderna kommer väl nån gång under veckan som kommer! Då ska ni få se!

     
 

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards