horselifeofnr

Alla inlägg den 23 juli 2015

Av Vigdis Nygaard - 23 juli 2015 19:00

Gud vad mycket som händer i mitt liv just nu, eller rättare sagt; kommer att hända!

Två egna hästar, tja två och två men vi hyr Bill och tar Maja på helfoder.

Precis när vi ska hämta Bill vet jag inte men det blir nån gång vid helgen innan skolaan startar. Juste! skolan börjar ju snart, shit vad sommarlovet gått fort! snart är det över och jag börjar åttan.. men det ska bli kul att träffa alla kompisar igen , ett helt sommarlov senare!

Innan vi får hem Bill måste mycket fixas, jag måste åka till börjes och handla in en drös med olika saker, allt från tyglar till borstar till sjukvårdsgrejer!

Stallet ska ju ordnas till honom också, han ska stå på samma stall som Maja. så ja det blir massor!

Kul säger jag bara! Längtar jättemycket!

Tyvärr ska jag sluta rida Miranda då.. Blir ledsamt men man får ju glädjas över vår tid iallafall!

hörs senare!      

Bill

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards