horselifeofnr

Alla inlägg den 28 juli 2015

Av Vigdis Nygaard - 28 juli 2015 18:26

Hejhej, förlåt för sent inlägg!

Men mycket ridning blir den denhär veckan, som alltid haha!

Sedan ska jag också hälsa på en kompis som jag ite träffat på jättelänge, ska bli jättekul att träffa henne och hennes två hästar som jag bara sett och inte träffat!

Det ska bli kul och ser fram emot det!

Linn har även ett överflöd med hästgrejer som ska ges bort och jag ska se om jag hittar något som förhoppningsvis passar Bill!

Sedan ska jag ta en sväng till Börjes och hoppas inhandla lite grejer som behövs till egen häst, såsom sjukvårdsgrejer och annat:)


Men nu ska jag och Ingvild äntligen se våra Dread Doctors i ett avsnitt av Teenwolf!

Av Vigdis Nygaard - 28 juli 2015 07:45

Min blogg bara växer och växer, nya unika läsare varje dag, 100 visningar på dag unjefär.

Uppe i 1600 visningar under juli, kan vi nå 2000 innan månaden är slut?

Men nu vill jag göra bloggen mer till er, vad önskar ni ska finnas här på bloggen?

Ge förslag och tipsa, mer åsiktsinlägg? mer tankeinlägg? mer ridinlägg? färre inlägg? mer bilder/videor?

Jag vänder mig till er nu, berätta vad ni vill ha mer av!

Skulle ni vilja ha en frågestund? Funderar på att hålla en om tillräckligt många är med.

 

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards