horselifeofnr

Alla inlägg den 18 juli 2015

Av Vigdis Nygaard - 18 juli 2015 23:48

Blev som sagt en uteritt med Miranda idag, lerigt som satan och massor med mygg och insekter, men annars riktigt mysigt!

Miranda skötte sig super, hon har stått några dagar nu så var väldigt stel men tänkte att vi tar ett riktigt dressyrpass imorgon eller på måndag som mjukar upp henne ordentligt. 
Mamma följde med och agerade som mammarazzi så lite fina bilder och filmer blev det!
 
Invigning av det nya ridhandskarna oxå, jag älskar dem! Så mjuka och bekväma, greppar perfekt!

g

     

Av Vigdis Nygaard - 18 juli 2015 16:13

Snart vankas stallet och Miranda.
Idag blir det en uteritt, som variation eftersom det var hoppning och dressyr senast.
Tänkte se hur underlaget är, vi får hoppas att det är ganska torrt fortfarande men det har regnat under natten/morgonen så vi får se helt enkelt.
Tror det blir jobb i låg och lång form, Miranda kan man rida på ganska långa tyglar för hon sticker aldrig.
Så jobbar vi lite på lösgjordheten oxå, mamma ska följa med och gå för att jag (hehe) vill ha lite bilder och filmer att posta här på bloggen. Så håll utkik!

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards