horselifeofnr

Alla inlägg den 8 maj 2015

Av Vigdis Nygaard - 8 maj 2015 18:08

Det blir ingen pay and jump för mig och Maja imorgon..
Ägaren hade typ glömt bort tävlingen och kom på nu att Maja kan vara svårlastad..
Kunde hon inte sagt det för en vecka sen när vi frågade och inte nu dagen före?
Snacka om att jag blev besviken!
Här har man gått runt i nästan två veckor och förberett sig, man är förväntansfull och har redan planerat alltihop. Vi hade hittat bil och transport vi skulle låna o allt!
Och sen POFF "det går inte att tävla imorn"
Tack för den lixom! Lite deppig nu..

Av Vigdis Nygaard - 8 maj 2015 07:35

Härlig fredag idag!

Vi är hundvakt åt våran kompis hund Olle sen igår så imorse gick jag upp tidigt för att ta ut honom på promenad!
Gud vad härligt det var! Att komma ut i skogen på morgonen, man blir så pigg av den friska luften!
Både Olle och jag tyckte det var så mysigt så vi gick en runda som tog en halvtimme!

Nu har jag ätit frukost (inte så mkt haha hatat frukost) och ska snart till skolan.

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards