horselifeofnr

Alla inlägg den 10 maj 2015

Av Vigdis Nygaard - 10 maj 2015 20:49

För er som undrar om hur det går med Paddington så är det bestämt att vi ska ha honom. Nu ska han bara gå igenom vetrinärbesiktningen och sedan kan han flytta hem till oss.
Ska bli himla kul och jag hoppas och tror att han går igenom besiktningen.
Vi har inte fått några datum än så vet inte när det är, hoppas på snart!

Men sadel följer inte med, det måste vi köpa själva, träns och täcken med mera hade han massor av så det behöver vi inte oroa oss om haha!

några bilder från provridningen

Av Vigdis Nygaard - 10 maj 2015 10:48

Nu äter jag frukost och tänkte skriva ett litet inlägg.
Det är söndag (no shit) och det regnar.. Usch!
Jag ska rida Miranda idag istället eftersom jag inte hann igår. Jag och Agnes tänkte rida ut, ska bli härligt! Jag tycker om skogen när det regnar, den blir lixom extra grön och luktar så friskt!
Sen ska Wynja rida Maja och jag ska ge lektion till dem, får se vad vi gör, tänkte att hon skulle få lära sig några nya ridvägar såsom serpentiner och lite sånt:)

Men jag måste fördriva tiden lite fram till klockan två då vi åker till Miranda och sedan vidare till Maja kl fyra.
Tänkte kanske baka haha för det fick jag lust till!

Hörs senare!

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards