horselifeofnr

Alla inlägg den 18 maj 2015

Av Vigdis Nygaard - 18 maj 2015 16:52

Wow! Idag fyller bloggen ett år! Asså det är jättekul! Att jag orkat hålla igång den!

18 maj, ett datum att komma ihåg, hehe!
Det är kul att ha en blogg, stort på ett sätt, faktiskt så är det många som läser min blogg, unjefär 800 visningar i månaden i genomsnitt. Det är coolt måste jag säga!
Men ibland har man inte motivationen och det blir en bloggsvacka, jag hade en stor bloggsvacka september, november, december och halva januari.
Men sedan fick man säga till sig själv, skarpt, höruduru driv din blogg!
Och ja! Den kom igång igen och jag hoppas verkligen ni tycker om den!
Jag tycker om att dela med mig av mitt liv till ER!:)
Så jag hoppas verkligen ni vill fortsätta denna "resa" med mig, göra den större och mer spännande. Driva den längre!

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards