horselifeofnr

Alla inlägg den 24 maj 2015

Av Vigdis Nygaard - 24 maj 2015 20:21

Det var så himla varmt idag så jag orkade helt enkelt inte rida!
Därför blev det longering för Maja med upphöjda trav och galoppbommar.

Började passet med uppvärmning i skogen genom att klättra i backar! Sedan på banan fick hon trava och galoppera över bommar.
Upphöjda travbommar var lite krångligt tyckte hon, varför inte hoppa över?!

Men hon var urduktig och skötte sig galant!
Maja fick faktiskt ta några skutt på 70cm också! Vilken stjärna hon är!!
Titta hopptekniken lixom!!

Men det blev varmt och svettigt så hon fick bli avspolad innan hon fick komma ut i hagen igen efteråt.
Såklart rullar hon sig! Inte bara en gång, utan tre gånger! Haha!
Andra gången orkade hon inte resa sig för att byta sida, utan hon satte sig halvt upp och lixom snurrade runt haha!
Min fina lilla knäppis!

Kommer ett inlägg med en video snart!

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards