horselifeofnr

Alla inlägg den 20 maj 2015

Av Vigdis Nygaard - 20 maj 2015 07:45

I lördags 22.05 fick Stickan ett stoföl! Stickan drog över nästan tre veckor på fölningen men nu äntligen kom fölet!
Och för er som inte vet vem Stickan är så var jag medryttare på henne i tre månader i höstas, tyvärr var det exakt de månader när jag hade blogguppehåll hehe...

Men iallafall igår fick jag komma och hälsa på henne och hennes underbart söta tre dagar gammalt föl!!
Hon har inte fått något namn än...
O guuuud vad söt hon var!! Så liten och smal och social och pigg!
Jag dooog! Min nya bästa kompis definitivt!
Hon har den typiska dammsvarta färgen som pekar på att hon blir helt svart.
Dom fick komma ut och springa i paddocken och oj vad det gick undan!! Shit vad hon sprang! Och små bockningar, huvudet ner och hoppa jämnfota! Så sjuuukt söt!
Världens gulligaste lilla föl, så social och glad! Älskaratt bli kliad!

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards