horselifeofnr

Alla inlägg den 23 maj 2015

Av Vigdis Nygaard - 23 maj 2015 13:56

Jag red med Agnes och Emil idag, vi skulle göra lite markarbete med upphöjda bommar, bl.a prova att hoppa studs.
Tyvärr är det svårt att få till distanserna mellan hindrena när båda Emil och Miranda är med, de har så olika längd på stegen.
Så det blev så att vi fick hoppa av och ändra avstånd och skit, nja inte så kul. Men vi fick till några bra distanser och iallafall Miranda kändes super, jättepigg men lyssnade ändå otroligt bra. Mjuk och hoppade snyggt!
Så ja jag blev ganska nöjd över passet och det var kul!

Om två timmar kommer en kompis och vi ska se Eurovison Song Contest tillsammans! Är supertaggad!!
Asså jag tror faktiskt att Måns Zelmerlöv har en superstor chans att vinna, men jag hejar på Norge och Litauen också!

Mamma och pappa ska bort på typ fest så vi blir ensamma hemma! Wynja och Lova ska sova över hos kompisar. Ingvild och två kompisar, Alvin, jag och Gabi ska ha det så najs här hemma ensamma!! Hehe sees!

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards