horselifeofnr

Alla inlägg den 31 maj 2015

Av Vigdis Nygaard - 31 maj 2015 20:35

Maja var såå härlig idag!
Och det var verkligen jättehärligt att få åka till stallet efter en låång dag, från kalla regniga Järvsö till varma soliga Sigtuna! Mysigt!

Maja kändes verkligen super! Hon lyssnade på varje halvhalt jag gjorde och verkligen förstod vad jag bad henne om.
Nu har vi börjat öva på att hon ska ställa sig när vi rider på stora volten, för Maja betyder ett tag i högertygeln att hon ska gå till höger och ett tag i vänstertygeln att hon ska gå till vänster.
Alltså blir ställningen lite kors för henne haha!
Men hon får verkligen till det fort och hon anstränger sig för att göra rätt!
Älskar henne otroligt!

Tyvärr inga nya bilder.. Får bli en två år gammal istället haha!

Av Vigdis Nygaard - 31 maj 2015 07:15





sommaren 2014 var nog den bästa, sommaren jag fick tillbringa med massor av hästar!

bland annat denna underbara speciella ponny, Nemo.


bilderna är från förra sommaren.

                   

Presentation


Hej! Jag heter Vigdis och är 13 år! Jag har ridit sedan jg var 3 och brinner för hästarna!
Här på min blogg kan ni läsa om mitt liv med mina medryttarponnyer Maja, en maxad Shettis och Miranda, en maxad B-ponny!
Men också några inlägg om annat jag gör!:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards